Torsdag

 
Torsdag idag och ännu en vecka är snart slut, har tillbringat tidigare dagar i veckan med att jobba mest och annars inte så mycket . Dom senaste dagarna har mitt internet spökat och ibland har jag bara kunnat vara ansluten 1 minut för att i nästa kunna vara ansluten i 20. Vad felet är vet vi inte, men den funkade när hjärtat skulle kolla vad som var fel men inte när jag fick tillbaka den igen så då flyttade jag över till 3 sits soffan och wips så fungerade det nästan som vanligt igen.
 
Nåt som fungerar mindre bra är våran torktumlare som tydligen gjort sitt, hur kul? Som om det inte räcker med att det ska läggas flera tusen på min bil denna månaden. Suck säger jag nog till det. Och nej har ingen större lust att vara utan heller för platser att torka tvätt på i vårat väldige hus är inte många.. Vinna en miljon skulle vara nåt det!
 
Kände att detta blev ett himla muntert inlägg, trevligt det. Jaja nu väntar 2 dagar jobb till sen ska jag vara ledig söndag innan vi tar nya tag med ny vecka. Ska jobba lördag både denna helgen och nästa och bryter därmed mitt fina upplägg med lediga helger. Lika bra att skaffa sig lite timmar tänkte jag och även lite helg ob så man kan vara ledig över julen och sen handla extra mycket julklappar.
 
Nu är det snart dags för Revenge, och på 5an var det säsongstart av Criminal minds men det får jag kolla på play istället. Härligt med massa bra på tv, klart en stor fördel med hösten.
 
 
Wilde fick besök av faster och kusin i tisdags, blev en himla fin bild tyckte jag. :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0