Söndag

 
Söndag, det regnar och är grått. Jag och Wilde är ensamma hemma medans hjärtat är i garaget och ska fixa audin så jag/vi slipper åka traktor i veckan som kommer. Känner att idag kommer att bli en seg dag, hade velat ha en fin höstdag. Men ska allt göra nåt av denna dagen med men det blir tråkig inne hemma saker. Städa, tvätta och plocka. Så slipper man det ett par dagar sen iallafall ;) Men ska nog plocka på Wilde regnkläderna och gå ut en sväng först ändå, han är aningens rastlös så lite frisk luft gör nog gott så kan vi sitta inne med gott samvete sen också :)
 
Veckan som kommer är mer eller mindre fullklottrad redan. 2 dagars jobb i Kila måndag och tisdag, onsdag vet jag inte vad jag gör än men sen kommer torsdag och fredag med heldagar i Arvika och arbetsplatsombuds utbildning. Srännande de :) Lördagen blir det en tur till Åmål, syster och marknaden och sen raka vägen till jobbet för ett pass på jobbet 13,30-22,30. Söndagen blir det kalas för Ingela som fyller 45år. Undrar så vad jag ska köpa till Ingela? Kommer inte på nåt bra riktigt men ska spana runt lite och se om jag inte hittar nåt bra :)
 
Ikväll är det solsidan igen, ni missar väl inte?
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0