Försöker igen..

 
Skren ett långt inlägg tidigare idag men lagomt tills jag skulle publicera tappade jag anslutningen och allt försvann, ganska irriterande så nu blir det bara en snabb update.
 
Har hunnit med mycket idag, började dagen med ett kort pass på jobbet. Fixade lite med både den och andra sen tog jag och Wilde oss en powernap på sängen i väntan hjärtat. När han kom hem blev det en snabb sväng till Karlstad. Handlade inte hälften av vad jag tänkt men det blev iallafall en Limegrön mössa och fleecekrage till Wilde och svart lång tröja till mej som jag kan ha imorn till min leopardleggins :)
 
Hem och var till affärn och fyllde på förråden och nu är det lugn och ro som gäller resten av dagen. Ska kolla gårdagens Criminal minds på play nu och senare blir det nachos och Sons. Fina fina fredag.
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0