Dags för uppdatering

 
Inte blivit mycket bloggat det senaste, har haft fullt upp med annat. Orkar heller inte gå igenom allt som hänt sen sist, har hunnit med både det ena och andra sen sist men vi tar från idag :)
 
Denna dagen började med en tur till Busungarnas barnloppis med Stephanie och Sandra. Vi har shoppat som bara den hela gänget, och jag fick nästan skämmas när jag fick mina saker i Jysk-säck. Haha! Men det ska få ett eget inlägg med bilder. Har även haft syster och Angelika här på besök, syster hade också varit på barnloppis i Åmål hon och handlat till Wilde :)
 
Nu är det kvällen och jag är gräsänkling, tycker nog att kvällen är ganska tråkig minst sagt men efter förra helgen hade jag inte direkt nån lust med nån utekväll igen.
 
Imorn ska jag, syrran och Wilde åka ut till kattlyckan på öppet hus, tror att Wilde kommer gilla det stort. För hans skull vi ska åka dit :)
 
Nu ska jag avsluta detta inlägget och påbörja bilduppdateringarna istället. Blir ett för hjärtats födelsedags firande och ett för dagens fynd.
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0