Busungarnas barnloppis

 
3e inlägget på kort stund, nu blir det bara massa kläder och skor :)
 
Blev en massa skor, skorna på första bilden är jag så nöjd med! Dom andra med såklart eftersom jag köpt dom men dom första var klart ett av dom bästa inköpen idag.
 
Bamse alltihop :)
 
Blandat med tröjor, perfekt till dagis där det går åt mycket kläder.
 
Snygg skjorta :)
 
Bilar gillas av Wilde.Tunn hoodtröja som jag är mycket nöjd med, tror den kommer att vara en favorit när han växt i den.  
 
Abeko rengställ tills våren.
 
Didriksson vinteroverall, lite sliten men duger som extra.
 
Billiga blöjor kan man inte lämna kvar så det var tvungen att köpas.
 
Förutom detta så köpte jag även en pall till badrummet, pepparkaks kläder, långkalsonger och 3 par byxor som inte fick bli med i detta inlägget. Handlade även med en hög kläder till Emelie och Nova som inte kunde bli med idag.
 
Moster hade också varit på loppis så Wilde fick snyggaste hoodtröjan med döskalle på och ett par fodrade allväderstövlar. Tack igen :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0