Snart är det jul :)

 
Ja nu är det inte långt kvar till jul, självklart finns det en lite önskelista. Min luktar gott detta året den :)
 
Högst upp på listan står helt klart en ny parfym och allra helst vill jag ha J.lo Miami glow. Min absoluta favorit :) Annars luktar Jessica Simpssons Fancy väldigt gott och likaså Maiah Carey pink nånting. Goda duchcremer och lotions från tex I love.. eller Bubbles&Butters. Goa doftljus som Tindra från Ikea. Snygg förvaring till badrummet, dem på bilden kommer från H&M Home. Andra goa grejer som luktar gott gillas. Presentkort är alltid lika välkommet som vanligt. :) MEN viktigast denna julen är ändå Wilde, så han kommer först :)
 
Hans önskelista utgår mest från vad jag vet att han tycker om, det är Bamse, bilar, Disneys bilar, verktyg, Händige Manny, Musse m.m. Kläder är alltid bra att ha, storleken som gäller är 98 eller 98/104. Helst inte större för han växer inte lika mycket som förr. :) Annars är det ju bra med praktiska saker som filmer, bilmatta till hans rum, andra saker till rummet och sängkläder kanske? Fast leksaker funkar alltid det med, upp till var och en de :)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0