Onsdag

 
Idag är jag ledig, ofrivilligt ledig tillochmed. Tråkigt och grått väder ute och även en ganska värdelös dag att vara ledig på. Vet inte vad vi ska fördriva dagen med riktigt, ingen bil hemma heller så. Dock kan man ju alltid städa, för detta hemmet har en förmåga att alltid se ut som ett bomdnedslag eller nåt. Och tvätten tar aldrig och då menar jag verkligen aldrig slut hur mycket jag än tvättar.
 
Okej och så mycket hade jag att skriva, står helt still i hjärnan...... Det är iallafall redan onsdag och snart helg, ska föröska vara ledig men då gäller det att jag får timmar så de heter duga på fredag. Satsar på 07-22,30 så får vi se vad det går med de.
 
Äsch nu har ni fått en spännande uppdatering här, jag hade verkligen inget att komma med så kilar vidare nu och hittar nåt att göra istället :)
 
 
 
 
 

Kommentera
Postat av: Himmelohelvete

Kom hit du får du se på bombnedslag delux haha fy fan gör inget annat än städar och ändå märks det inte?! Men men man får ha ett städat hem när ungarna flyttat ut om några år=)

blir inte många knop här idag heller....örker inte..vädret är tråkigt också ;)

2012-11-14 @ 10:36:17
URL: http://www.himmelohelvete.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0