Måndag

 
Usch idag har jag varit förskräckligt jättetrött hela dagen, knappt känt mej vaken alls. Frusit som bara den med, ingen god kombo. Glödhet dusch vände på frysandet och så får det bli tidigt i säng ikväll. Gäsp!
 
Gick igenom julsakerna förut för att se vad som ska skrivas på inlöpslistan tills på fredag, det får bli ny julstjärna till hallen iallafall annars har vi nog så vi klarar oss :) Hittar dock inte mina julcupcakes och tjocka tomtar till granen. Vart har jag lagt dom? Eller ja det vet jag ju, på ett sånt där "bra ställe" men vart det bra stället är vet/minns inte jag :/ Hoppas dom dyker upp, la många pengar på dom förra vintern så vill helst inte att dom ska vara borta.
 
Förresten ingen som har vägarna förbi Ikea och har lust att köpa med doftljus åt mig? Vill  absolut ha deras doftljus men vi har inte vägarna dit just nu och ganska ovärt att sätta sig och köra dit bara för 2 förpackningar ljus :)
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0