Förvirrade människa



Jag blir uppenbarligen bara mer och mer förvirrad jag, har bland annat gått runt och varit inställd på att åka till Jessica på demo idag. Ja tills jag läste hennes blogg förut och insåg att det är imorn jag ska dit. Ja just det ja så var det, det är 30 idag inte 31. Men likafan återgick jag till att tro att det var 31 idag så när jag kom hem masade jag med att byta plats på bilar, flytta Wildes stol och tanka i audin eftersom min bil går ur besiktning 1a och den inte är fixad för besiktning. Och första är imorn? Nä just det.

Nåt som jag däremot borde glömma bort är att ta på mej spenderarbyxorna. Bah dags att lämna dom hemma nu, jisses det har blivit lite goes bananas med mina pengar på sistone. Vilken tur att det ör skatteåterbäring på gång iallafall, då kan jag återgå till att vara kung igen. Tills dess får jag dock hålla mej långt från affärer och Köp och sälj sidan. Sommarkläder till Wilde, sandaler till Wilde (barnskor är dyrt) en ny topp till mej tills på lördag, strumpor, en jacka som visade sig vara en tröja och armband och örhängen till mej (billigt krafs a´49:-/styck) Ett paket med kläder till Wilde från Köp och sälj och ja det var nog det kanske? Men förutom att shoppa har vi fått massa fint gratis det senaste också. Jag fick bland annat en stylebox häromdagen, idag kom en mascara från Max factor som man kunde få via deras FB sida. Wilde har fått ett paket från Pampers klubben innehållande ett sandset.

Nu blir det några bilder sen ska jag fixa mej mat och krypa upp i soffan med en bok av Camilla Läckberg och senare blir det Greys anatomy. Förövrigt är det kvällsvecka och jag avskyr det, blir så ensamt här på kvällarna. Tur att det snart är helg, umgås med vänner, fest och sovmorgon. Det behövs, ledig ska jag ju vara också och det behövs ännu mera. Energin är totalt slut just nu och jag är så trött. Både i huvudet och kroppen.



Till Wilde, bilderna är klickbara ifall nån skulle vara intresserad av att kolla närmare.



Till mej, armbandet älskar jag. Så fint med ugglor. Örhängena ville inte fastna på bild dom, blev bara suddigt men det var iallafall ett flerpack från kappahls barnavdelning med blandannat körsbär, ankare och cupcakes.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0