Tisdag

Tisdag idag, vi ska till dagis mellan 9-11. Vid halv ett blir det en fika med Jessica och sen bär det av att jobba ännu en kväll. Nånstans häremellan ska jag förhoppningsvis få en tid på VC, rädd att Wilde har öroninflammation. Han är så himla gnällig och ledsen, har varit det i flera dagar. Inatt har han varit vaken en massa och gråtit samtidigt som han hela tiden gnuggar/tar sig för öronen så bäst att kolla upp. Att ta sig för öronen började han med igår om nån skulle undra varför vi inte kollat upp det tidigare. Just nu är det lugnt men som sagt bäst att kolla upp. Hoppas det inte är nåt iallafall samtidigt som det skulle vara en förklaring på alla hans ledsamheter.

Har lite beslutångest om jag ska försöka vara ledig nåt denna veckan. Skulle verkligen behöva ett schema som ger mej ledigt, att ta mej ledigt ger mej ont i magen och jag börjar direkt grubbla på om jag kunde unna mej ledigt och så ägnar min lediga tid åt att ha dåligt samvete. Lyckat värre! :(  


Nu ska jag föröska få nånting gjort här, eller åtminstone få oss klara mer ambitioner än så är nog ingen ide att ha. Skulle egentligen behöva tillbringa dagen i tvättstugan men jag är ganska säker på att tvätten inte gå nånstans så den får ligga kvar ett tag till ;)








Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0