Tiden står stilla...


Andra uppdatreingen idag. Tiden står stilla när inte Wilde är hemma, tokigt hur det kan vara! Annars springer dagarna iväg och man hinner inte göra hälften av vad man borde medans jag idag har hunnit mer än jag gör på en hel dag annars?

Var iväg för en stund sen och hämtade mitt paket, konstaterade att en av kassörskorna där helt klart borde byta yrke. Hur fan kan man få jobba i en kassa om man inte kan vara trevlig? Inte första gången denna damen är otrevlig heller. Hursomhelst var paketet värt både väntan och otrevligt bemötande ;)

Både jeansen och stövletterna passade perfekt, dock kommer jag aldrig någonsin att få på mej dom utan ett skohorn så det får infärskaffas ett i väskstorlek om jag ska kunna ta på mej skorna nån annanstans än hemma. Förövrigt var dom tillochmed snyggare i verkligeheten än på bild, dessutom ser dom mini ut. Gillas! Annars var både väska och converse till belåtenhet även om jag nog måste tycka att dom svarta är mina tråkigaste hittils. Nästa gång får det bli vinröda eller nya röda igen! Eller vita till sommaren kanske? Eller kanske eller kanske kanske såna..... Ja ni förstår!

Nej nu ska jag göra klart det sista här hemma innan plutten ska hämtas och köras till farmor medans jag ska åka mot jobbet för en lång kväll.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0