Oväntat


Morgonen gick bra, jag gick upp före Wilde och gjorde mej iordning + åt frukost sen väckte jag han och gjorde han iordning, kom iväg till dagis förtidigt och fick ta en extra lång omväg dit för att slippa sitta på parkeringen. Hann till jobbet men hade knappt 5 minuter till godo och hade ändå varit ensam på vägen. Väl på jobbet hann jag knappt svälja kaffet innan jag fick hoppa i bilen och åka tillbaka till stan för att jobba där istället. Gått i ett hela dagen och det var skönt när klockan äntligen blev fyra.

När jag kom hem väntade ett brev från Säffle kommun, Wilde har fått plats på Annelundsdagiset från och med 16 april och jag blev helt ställt. Så inställd på att det skulle bli nytt dagis först i augusti, inte nu. En vecka har gått sen inskolningen och så ska vi börja en ny om knappa 3 veckor? Rättvist mot Wilde? Tryggheten? Frågorna snurrar i huvudet, vill att han ska gå på dagis här i Annelund, nära och smidigt. Men som sagt frågorna snurrar men har betsämt oss för att åka dit och hälsa på innan vi bestämmer oss. Så får intrycket av stället och fröknarna bli största delen av beslutet för är det nåt Wilde har nu så är det toppen fröknar som jag gillar allihopa och som verkligen månar om Wilde. Tänk om allt bara vore självklart? Så mycket lättare alla beslut hade varit då. :(





 


Kommentera
Postat av: Stomberg

Jag har mina barn på Annelundsdagiset och det är så bra där! Tycker jag då! :)

2012-03-27 @ 14:28:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0