Onsdag


Igår roade jag mej med en hemma dag, tvättade en massa som fick torka ute på altan, bakade hallongrottor och städade. Hann även med en svängom till Kvarnbacken för lite välbehövlig färg. Igår kväll gick jag lös på nelly.com. Ohhh behöver jag berätta HUR nöjd jag är med det? Velade dock en hel massa innan jag väl beställde men nu så, skor gånger 2, en väska, ett par jeans och underkläder är på väg hem. Verkligen välbehövligt alltihop, hoppas speciellt att fin skorna ska passa perfekt annars blir jag ledsen. Det andra paret skor är ett par svarta converse. Mina blå börjar bli så himla slitna, dom gröna är en storlek förstora så dom måste jag ha raggsockor i och dom röda ska vi ens prata på så det behövdes ett par nya. Jeansen hoppas jag verkligen kommer sitta bra, äger i dagsläget ett enda par som är hela och felfria. Sen har jag trasiga jeans, förstora jeans och för små jeans. Helt klart synd om mej. ;)  





Nöjd, hoppas det hinner komma denna veckan :)

Idag är det iallafall onsdag och vi ska iväg till dagis idag, ikväll ska jag jobba i Norelund 14,45-22,30. Liiite nervös är jag allt, inte alls lika hemma och känd med omgivningarna/vårdtagarna där. Hoppas jag jobbar ihop med nån! Morgondagen kommer att se precis likadan ut, dagis på förmiddagen och jobb på kvällen med då i Kila-Gillberga. Det ska faktiskt bli lite skönt till veckan då jag kan jobba dagar under veckan och få ha kvällar lediga men tyvärr börjar älsklingen att jobba kvällar då istället. En sak är iallafall bra med dessa tider till höger och vänster, det är bra för Wildes skull. Han slipper jättelånga dagis dagar, och det kommer inte att bli jättemånga dagar heller.  



Kommentera
Postat av: Emelie

Åh vilka läckra skor !!



Var inne och anmälde mig till den semper grejen :)

Kul att dom kommer med nytt sortiment, var många roliga saker med !

tack för tips!

2012-03-14 @ 19:38:08
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0