Melodifestival och ledig kväll



Klockan 6,40 imorse ringde det i telefonen och jag fick slänga mig iväg till Kila skogarna för ett arbetspass, inte mej emot just idag för det betyder att jag fick kvällen ledig. Skulle egentligen ha jobbat 15,15-22,30 i Norelund men istället sitter jag nu i soffan med datorn i knät, melodifestivalen på tv och har laddat upp med cola, chips och choklad. Uhhu vilken tjockis jag är! ;) Har haft min syster här som var en pärla och färgade mitt hår, det var välbehövligt. Tack igen för den hjälpen. :)

Imorn är det tänkt att det ska bli jobb igen, men ska dock vaka så vet inte säkert att det blir av förrens jag sitter där. Hursomhelst är det tiden 7-16 som gäller om det blir av och ännu en ledig kväll väntar. Njuter av ledig kväll eftersom det blir så mycket kväll under veckorna.   

Nu ska jag koncentrera mig på Melodifestivalen, jag håller på Top Cats och Dead by april jag men tycker även att Ulric Munter (stavning?) är bra. Men tror dock att Loreen eller Danny kommer att vinna. Vem håller du på?  



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0