God morgon

Japp det har snöat, ganska mycket också men jag är inte förvånad. Bara ganska glad att jag faktiskt är leeeeedig idag och slipper pylsa runt i snön och vara blöt&kall hela dagen/kvällen.

Idag ska dagen börja med ännu ett besök på dagis, mellan 9 och 12,30 idag så jag gissar att Wilde kommer att vara väldigt sliten sen. Det får bli hem och sova för han efter det och sen i eftermiddag ska han åka till sin faster Ewa medans jag och Emelie ska träna. Skulle vilja sola en sväng med så får se om det går att få till.

Och ikväll ska jag njuta av en ledig kväll, jag ska kolla på Revenge, laga någon god mat och sova tidigt. Men nu måste jag nog avrunda här, ska slänga i en maskin med tvätt och fixa oss lite frukost sen är det hög tid att åka skulle jag tro.


 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0