Tidig torsdag


Arbetaspasset igår gick bra, jobbade ihop med grannen hela kvällen lång och det flöt på fint. Mycket var sig likt men även mycket nytt, bland annat att man åker ute i Tveta själv på kvällarna så gissa hur rädd jag kommer att vara för att tacka ja till kvällen igen? Huga hemska hemska tanke att behöva åka själv ute i mörkret.

Denna dagen kunde helt klart ha fått sig en bättre start, Wilde har varit vaken sen 04, nånting. Gäsp. Men det är inte det värsta, jag har ont i halsen och huvudet. Känner mej inte alls hundra och skulle gärna gå upp och dra täcket över huvudet en timme eller två till. :( Tränat hade jag tänkt göra idag med medans Wilde är på dagis, men guess what? Det sket sig med det igen.. Är det inte tiden så är det sjukdom, knappt tränat på en månad. Magsjuka, tidsbrist och nu en förkylning på gång. Och när jag ändå är igång kan jag tillägga att jag har riktigt ont i mitt vänstra knä, fast det har jag haft sen jag var 13 år men med några års uppehåll det senaste men nu är det tillbaka och det gör ont ont igen. Störande.  

Har förresten fått lämna skrutten på dagis nu, igår var han där själv i 2 timmar. Hade gått bra, han hade ätit bra men han gillar inte att vara ute. Förstår inte varför men på dagis vill han inte vara ute? Men men han vänjer sig säkert med det också :) Förresten måste jag tycka att tiden gick otroligt sakta medans han var på dagis, jag hann hur mycket som helst medans klockan stod still. 

Nej nu ska jag fixa frukost åt oss, 9 är det dags för dagis och ikväll ska det jobbas för min del. 

 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0