Babbel

Började dagen med att dra till gymmet, och hej vilket nederlag! Förbannade jävla sjuka som har förstört hela kroppen. Efter 25 minuter på crosstrainern var jag skakig och mådde illa så bara att kliva av och se sej besegrad. Hem efter det iallafall och slängde mej i duchen, gjorde mej och skrutt iordning för en tur ut, åkte och hämtade paketet från Lekmer och sen var vi till Lidl och handlade hem till glass. Köper nästan alltid glass där men nu var jag besviken, fanns bara deras egna att köpa nu och inte alls nån annan sort längre. När vi kom hem tog vi oss en varsin glass iallafall och gissa hur nöjd Wilde var som fick en egen glasspinne? Tyckte han förtjänade det efter dom senaste dagarnas sjuka och hemmasittande. Även dom nya leksakerna fick tummen upp och han har trummat som en liten tok på den nya trumman. :)

Nu har jag städat och det börjar bli dags att fixa lunch, korv och mos lyxar vi till det med idag. Har noll matlust men ska jag orka jobba ikväll är det nog bäst att äta lite. Missar Revenge ikväll med och jag grinar som en liten unge. Är jättelöjlig med det där men jag tycker inte om att missa bra på tv. Det är liksom en bra avslutning på en dag att krypa upp i soffan och se nåt bra på tv. Nån mer som är lika löjlig som mej? Det som jag absolut inte vill missa är alltid stående, Desperate och Greys och nu får även Revenge hänga med det gänget. 



Glasspremiär

 

Kommentera
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Jag ledsnade när det alltid var nåt program jag missade för att det gick för sent, ungarna inte ville somna, eller nån av dem vaknade precis i slutet. Så nu kollar jag på datorn och kan kolla när det passar mig. Plus att man slipper all reklam :)

2012-03-02 @ 17:17:53
URL: http://lilith.vimedbarn.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0