Ny vecka och nya tag eller hur är det?

 
Måndag idag och en regnig sådan ifall nån missat det. Startade dagen med att trampa ner i en djup vattenpöl och har med det fått gå blöt resten av dagen. Kan lova att det var sköönt att komma hem och få ta på sig torra strumpor och kläder. Sen myste vi ner oss i soffan jag och plutten, en stund framför tv innan det var dags att städa och laga mat. Inte städat klart än riktigt, lat ikväll tydligen men snart ska jag... Ska bara....
 
Vad händer annars denna veckan då? Jobb dagtid alla veckodagar, imorn eftermiddag kommer Jessica och barnen på fika. Torsdag blir det BVC och ett nytt försök med vaccin. Förhoppningsvis träffa Sandra nån dag om vi lyckas få ihop det. Till helgen är jag ledig igen och hade hoppats på att kunna fira min födelsedag med vänner men det gick som det gick det och blev precis som alla andra år jag fyllt år ingenting. Borde ha lärt mig vid det här laget att det inte är nån ide att försöka men detta var också sista gången jag försökte med nåt. Inte för att jag fyller nåt speciellt i år utan bara för att det hade varit trevligt Resterande helger fram tills semestern jobbar jag iallafall så jag skulle vilja försöka göra nåt kul till helgen men vad?? Annars får vi väl göra tråkigt, greja hemma och sånt som aldrig hinns med annars men som verkligen behövs. Inte fy skam det heller.
 
Nu ska jag avsluta här, ta ett ryck och städa klart och sen mysa ner det i soffan med en bok.
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0