Måndag kväll...



Inleder mer nåt ni inte hört förut, jag är tröööött. Fattar inte hur man kan vara så trött, känns knappt som jag vaknar vissa dagar. Därav mitt ibland ganska disträ och förvirrade uppträdande också kanske? Nåt mer som är trött så är det min rygg, den längtar nog tillochmed mer efter semester än vad jag gör. Stackars trasiga gamla rygg.

Annars då? Har roat mej med att sitta och skriva ett långt personligt brev för ett jobb jag skulle söka och så POFF var hela brevet borta. Tack för den, stängde ner alltihop och påminner mej själv om att jag inte ska missa att söka innnan ansökan går ut. Sitter nu uppkrupen i soffan och så fort jag skrivit klart här blir det att läsa ett par rader eller 2 innan sängdags.

Imorn är det änligen dagen för dagen, känner mej förväntansfull som ett litet barn. Ullared har den inverkan på mig. Dock har jag lovat mej själv att inte go bananas denna gången och har en satt en budget som inte på några villkor får avikas ifrån med annat än att jag skulle råka få ett Ullaredsbidrag eller så då är det fritt fram att överskrida. ;)


Förövrigt efterlyser jag fortfarande sommaren, det ska vara barfota väder nu men jag kör på raggisar. Hel fel!




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0