Hemma hos Wilde

 
Idag har Wilde blivit lycklig ägare till större delen av Mammut serien, hans rum blev såååå bra! Mamma och Tomas var iväg till Karlstad och hämtade det förut och vi har tillbringat några timmar med att greja. Wilde har varit pappas lilla hjälpreda och jisses var söt ungen är när han håller på. Överallt ska han vara med :)
 
 
 
 
 

Kommentera
Postat av: Emelie

Åh vad fint det blev med möblerna och allt !!!

Och hakklappen såg faktiskt riktigt bra ut:)

Gick in på Wrappen efter jag läst din kommentar ;)

Åh jag är kanon nöjd med det senaste !
Enda som saknas nu är det Avanti settet med 4 skålar :)
Säg till när du samlar igen så kan jag se om jag har råd att beställa det :)

2012-07-01 @ 21:09:04
URL: http://www.mliisme.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0