Bra kväll



Gårdagen blev helt klart lyckad, bra folk, bra musik och det snöade åtminstone inte ;) Nåt grillat hann vi inte med, bilkrångel som det väl alltid är hör till men det löstes med att vi tryckte ihop oss 10 pers i 65an istället. Gick fin fint det, knappt trångt ens. Sjukt mycket folk i Hassle, tror alla var där? Hade tydligen varit över 2000 pers iallafall. Kvällen avslutades en konstig kebab från Wärmalands, jag tror jag blev lurad för kebabköttet måste ha varit kycklingkebab, minimalt med sås, mjuka pommes och snål sallad. Vaknade pigg och glad vid halv ett, vid ett hämtade vi hem våran busunge och nu snart vankas grillat och pommes.

Tack för igår allihopa :)










Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Åh va roligt ni ser ut att haft=) Skulle också velat vart där men jag ska ju festa en del i veckan så jag orkade inte hahaha för gammalS



Härligt det kom så mycket folk också=)



ha en bra dag!

2012-06-04 @ 09:16:34
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Emelie

Åh kul med bilder !!!

Tror dom hade publikrekord :)



Hehe ja det är väldigt lustigt fenomen det där ;)



2012-06-05 @ 23:02:28
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0