Vet ni vaaaad?

 
1 dag kvar till semestern nu, härliga 4 veckor att bara ta dagen som den kommer. Tanterna och gubbarna i stugorna har pratat om att det är nu sommaren kommer och javisst tror jag dom! :) Självklart är det nu sommaren kommer. Jag har iallafall hoppet kvar trots att det inte var långt ifrån höst imorse fast solen sken.
 
Vad har vi för planer för semestern då? Knappt några faktiskt och jag gråter inte för det  för det gäö mej inget att inte ha tusen saker att göra. Men vi ska iallafall försöka komma iväg till Liseberg en dag. :) Kusten skulle vara fint med en dag men det får vi se vad det blir med. Att vi ska åka till karlstad på fredag räknas väl knappast som en semesterplan men det ser jag framemot ändå, shoppa lite nytt till mej och Wilde. :)
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0