Våran fredag

 
Haft en mysig dag idag, en hel dag i karlstad med mina fina. Varit på ÖB, diverse klädaffärer, Ikea, systembolaget, mataffärer i både karlstad och på hemmaplan och käkat på Max. Wilde fick en egen maxbox, hel nöjd unge som fick sitta och plocka med pommes och nuggets. I boxen fick han även ett fint muminglas som ska sparas tills han blir stor nog att använda glas glas. Har faktiskt inte handlat så mycket idag och inget mer än det som jag redan hade tänkt mej. Tillochmed mindre, tummen upp till mej ;) Största delen av dagens inköp har varit mat och en jäkla massa förbrukningsvaror på ÖB. På Gina köpte jag mej 3 härliga toppar,en långärmad och 2 kortärmade. På HM hittade jag inget till mej förutom en slingblondering och hårspännen. Wilde däremot fick en mysig pyjamas och ett par sköna muddjeans. På Ikea blev det mest saker till Wilde med men jag köpte iallafall saftflaskor i glas till mej och mormor så ska hon koka saft åt oss. :) Förövrigt har ni kollat in outleten på kasernhöjden? Vad mycket kul det fanns! Fast jag var snål och nöjde mej med att kolla men kan verkligen rekomendera ett besök dit.
 
Nu blir det massor av bilder sen ska jag äta och sova så man är pigg, alert och laddad för morgonadagen.
 
Dagen bästa enligt Wilde, ett 6 pack med fägglada muggar från Ikea. Lekte med dom i säkert en halvtimme utan avbrott :)
 
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0