Söndag

 
Efter en smått kaotisk dag på jobbet kan jag lova att det kändes extra skönt att gå på semester idag. Nu ska jag njuuuta i dom här 4 veckorna. Har tillbringat eftermiddagen med massa bus med skrutten, vi har varit ute och tagit massa fina kort. Han har lekt i grusgången för det är tydligen det roligaste man kan göra utomhus. Nya (gamla) leksaker har han fått idag med och dessa har det lekts med, var en sväng förbi bakluckeloppisen på rasten och hittade 2 pusselplattor för småttingar, 1 liten bil, en påse med blandade leksaker typ verktyg och djur. Allt detta för 10:-, köpte även en jätte tuff keps till han för 10:- så jag storhandlade verkligen förut ;) Loppis är kul, hade dock inte ro att gå där och spana nån längre stund.
 
Imorn ska det tydligen bli dåligt väder igen så därför ska det göras tråkiga saker, såsom att städa både uppe och nere och tvätta. Imorn är också dagen då jag jävlar i mej drar nytta av det förbannade träningskortet jag betalar för varje månad och inte direkt sliter ut. SÅ imorn var dagen jag återupptog träningen igen bara så ni vet! Imorn var också dagen då min fina bil äntligen påbörjar sin resa mot att bli lagad, syster kommer hit och hämtar den för att ta den till en bilmekaniker vän på mekonomen som ska hjälpa till att kolla upp och släcka ABS lampan. Sen ska den svetsas av hjärtat och den 31 är det bes som gäller. Jepp hepp.
 
Dagens loppisfynd :)
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0