Pink roses and sweet dreams

 
Idag efter jobbet idag kom min faster, kusin och Björn på besök. Trevligt att ses en sväng även om det blev en ganska kort stund. Senast vi sågs var mellan jul och Wildes födelsedag nångång. Wilde var lite blyg till en början men jäklar vad han härja efter en stund, spelade musik på sin bilratt och rockade som en tok med min kusin. och så var han bara allmänt pajas och skulle visa upp sej. Sötonge! <3 Jag fick en jättefin blomma i present och Wilde fick en radiostyrd bil av dom. Den gillade han :) Funderar på om man inte skulle försöka ta sig iväg till dom en dag på semestern? Skulle vara trevligt :)
 
Nu ikväll har jag roat mej med att leka med kameran, fortfarande på auto men jag är KÄR! Vilka bilder det blir, vilken skärpa. Nu blir det BILDBOMD! :) Tillochmed Tina blev bra på bild, annars är hon med allt sitt svarta jättesvår att få en fin bild på.
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0