Fina dag

 
Första dagen på semestern har varit en fin dag, ja om man bortser från det minst sagt höstlika vädret då. Dagen började aningen för tidigt, 10 över 6 skulle Wilde gå upp, gäsp. Vid 10 sen stack iaf jag iväg och träna en snabbsväng, inget dunderpass men fasiken jag åkte dit iallafall :) Hem och städade, iväg och handlade hem igen. Väl hemma var det dags för bagarstuga, jag har bakat en massa kardemummabullar och kanelbullar. 1½ år sen jag bakade bullar sist och det lär nog ta lika lång tid innan jag gör det igen ;) När jag hade bakat klart var det hjärtats tur att baka, han åstadkom ett riktigt gott matbröd med ost på. Mums! Nu ikväll har vi myst med god mat och ännu en film baserad på Liza Marklunds böcker, denna vi såg ikväll En plats i solen var riktigt bra.  Nu är snart denna dagen slut och det blir snart sova för min del.
 
Nu lite bilder som vanligt :)
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0