Alldeles ensam

 
Ja nu var jag alldeles väldigt jätte ensam, hade syster här ett par timmar men hon har åkt hem igen, älsklingen har åkt till Västerås och plutten har åkt till faster Ewa för att tillbringa helgen med dom. Jag själv då? Jag ska jobba 7-16 imorn men sen ledig resten av helgen så imorn kväll vankas fest. Vet inte vad vi ska göra än men blir säkert kul! :)
 
Har jobbat idag och ett av dagens uppdrag vad promenad, jag roade mej med att gå i vägkanten och plocka en massa smultron till Wilde samtidigt som vi gick och trodde i min lilla värld att han skulle bli jätteglad för dessa. Gissa vad? Han vägrade att ens smaka, älskade skitunge. Allt besvär jag hade för att få dessa smultron välbehållna med hem. ;)
 
Nu ska jag krypa upp i soffan med min senaste bok, läsa en stund sen får det bli duschen och säng rätt tidigt så man är pigg imorn =)
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0