Tisdag

Min dator har lagt av!! Fy jag gråter verkligen, min älskade fina rosa dator. Går bara att starta korta stunder så vi får väl se om jag hinner skriva klart. Satt vid datorn som vanligt igår och sen ställde jag bort den och grejade i köket, när jag kom tillbaka var det blåskärm så startade om den och då gick det inte. Började knastra om den och så blev den jättevarm. Igår kväll fungerade den en stund sen var det samma sak igen. Hursomhelst så är en ny beställd, en Acer mini dator. Inte fullt så liten som denna men ingen jättedator. Inte vad jag hade tänkt att lägga några pengar på i dagsläget men vad gör man? Vill absolut ha bärbar, den stationära trivs jag inte med.

Annars var det en trevlig dag igår, var ute på stan på förmiddagen och fixade födelsedags presenter och kollade runt lite. Köpte även en tuff tröja till Wilde på Lidl. En röd huvtröja med texten "Born to rock n roll" :) Inte för att han behöver det men fasiken, är ju så kul och dessutom en lite roligare tröja! :)

På eftermiddagen sen kom Jessica och barnen på julklapp och fika.Wilde fick en rolig kulram med giraffer på sidan. :)  Nu är det klart med julklappar för denna gången iaf, ska uppdatera julklapps inlägget nån dag för han fick även ett släp till sin Bobby car av Tommy&Anita häromdagen också. Och nu laddar vi om för födelesedag istället :) Dock finns det knappt nåt han behöver i dagsläget men men fylla år ska han göra ändå och firas ska det göra.


Nu ska jag avrunda här medans datorn fortfarande går  Hoppas alla får en bra dag.





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0