Scooter djungel

Är i köpas tankarna på en ny barnvagn, eller tankar?? Ny vagn ska köpas och det ganska snart. Har hela tiden velat ha en limegrön eller en marinblå Emmaljunga scooter. Happ happ men nu så efter lite eftertanke så vill jag absolut inte ha den marinblå. Helt utesluten då den har en massa fula detaljer. Kvar borde ju den gröna bli då? Nä inte det nej, vi är 2 om att köpa och köra vagn så igår var jag istället helt säker på att vi skulle köpa en klarblå vagn istället. Men inte idag, för den med limegröna detaljer råkade också vara ruskigt fin nu när jag inte bara tittar på den limegröna längre. Samma sak med den svarta med röda detaljer.. Och med det så får det tänkas om, vilken vagn ska vi välja tro? Och det är minst lika viktigt att skötväskan ser bra ut, bara så ni vet! ;)





(klicka på bilderna för full storlek) Bilderna lånade av köpbarnvagn, där även vagnen ska köpas ifrån =)

Vilken vagn är snyggast?


Kommentera
Postat av: Jessica

Helt klart den svarta med gröna detaljer + den gröna skötväskan! så snygg! Man tröttnar nog inte på den lika fort som en färgglad :)

2012-01-06 @ 00:30:26
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: linnea

Tycker den blåa ser ut som en wilde vagn =)

2012-01-06 @ 07:00:26
URL: http://zzea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Den blå såg läcker ut :)

2012-01-06 @ 20:33:04
Postat av: Mli

Tycker du ska välja den svarta med gröna detaljer + väskan i samma :) Fast samtidigt är den helgröna frän med ^^ Och när jag funderar och föreställer mig så skulle det passa bra med den väskan till med :)

Svårt ,,, JA !

2012-01-07 @ 21:42:23
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0