Måndag

Ny vecka igen, vart tog den förra vägen? En grå dag ser det ut att bli iallafall, trist! Men ut ska vi ändå, har blivit mycket stillasittande så idag får det bli en promenad. Ut och visa upp det fina åket :) Måste gå till banken och sätta in TW pengar bland annat så dit går vi. Annars händer inte mycket idag, samma sak imorn men sen har vi att göra både onsdag och torsdag.


Igår la jag in alla bilder från gamla datorn i denna nya, hade städat och fint med alla bilder i mappar. Många många mappar var det och ordning till tusen. Det VAR ordning, nu har jag över 4000 bilder huller om buller, pju att orka städa upp det? Inte en enda mapp fick jag med, och inte kommer dom i ordning heller annat än efter vad dom heter så alla som ex heter 12 maj ligger ihop, men då blandat 12 maj från både 2009,2010 och 2011.. Jaja jag ska väl egentligen inte gnälla för får väl vara glad att jag ens hade lagt över alla bilder på USB. :)

Nu ska jag roa Wilde, han verkar tycka att jag är tråkig. Beställde förresten tuffaste ryggsäcken till han i förrgår, från web-butiken Mysmyran blev det en Disneys bilar väska för endast 69:- vilket är jämt hur billigt som helst för det får man knappt en märkeslös enfärgad väska för. Rekomenderar absolut den sidan, gratis frakt i januari också :) Ja nu kom jag av mej igen, avsluta var det så det gör jag nu. Hej hej!






Kommentera
Postat av: Jessica

Ha ha, ja de har bättrat på sig lite faktiskt ;)

Finns gratisdesigner att ladda ner vettu! Det har jag gjort. Googla på gratisdesign så får du upp en del :)

2012-01-30 @ 09:09:35
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ha ha, ja jag trodde att han skulle vara så jävla snygg (med tanke på vilken röst han har), så såg jag honom på tvn för nåra år sen och då dog min dröm! ha ha.

Okej, va var det för sida då?

2012-01-30 @ 13:03:04
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0