Lördag

Lördag och kalasdax, behöver jag ens säga att vi har jättemycket att göra idag? Fick verkligen ingenting av det som behövde göras gjort igår.

I torsdags kväll kunde jag inte låta bli att lägga bud på Suprise bag full med kläder som Malin hade ute på Köp och sälj sidan. Denna blev min för 255:- och igår fick jag den hemlevererad till dörren. Det var en hel blå ikea bag full och jädrar vad snygga en del av kläderna var. Värt pengarna gånger flera dom kläderna jag valde att behålla och då har jag ändå 2/3 delar kvar som jag ska sälja vidare. Bland kläderna jag behöll var det 3 stycken Gina klänningar, flera vanliga baslinnen från Gina, 1 eller 2 par skor har inte bestämt mig än, världens bästa favorit leggins från Gina, jeans från HM i nyskick, och sen var det väl ytterligare en 3-4 linnen jag behöll, en jeanskjol som jag ska sy om och en så söt klänning i marinblått och vitt med rosett i ryggen. Är jädrigt nöjd med det köpet kan jag säga och ångrar mej inte en sekund! :)



Huja nu började ungen lukta gott här bakom mej, dags att avsluta tyckte nog han! ;)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0