Kalas hela dagen

Idag är det kalas dag, kl 1 kommer några av Wildes kompisar hit på 1 års kalas. Kan inte förstå att min lilla bebis redan är 1 år? Ja nu fyller han  ju först på onsdag men vad hände? Känns som det inte var länge sen vi kom hem med det lilla knytet som bara låg och sov i en filt hela dagarna? Nu är han iallafall stora killen och det ska bli trevligt idag =)

Ikväll ska det kalasas för Jessica som fyllde 25 i torsdags, ska hem till henne vid 7 tiden. Ska bli kul och gå ut, och jag har massa goda rekordeliga cidrar som väntar på mig. :)


Innan dess har jag trettielva tusen saker att göra. Igår skulle jag ha gjort en massa men gjorde knappt nåt så julen ska ut, det ska städas uppe&nere, tvätt har jag kvar också fast jag tvättade massa igår, måste även hinna duscha och fixa mej, en sväng til kvarnbacken men det får jag nog ta efter Wildes kalas. Innan kalset måste vi blåsa ballonger och duka också. Varför sitter jag här för? Haha bäst att jag börjar fundera på att sätta igång.


Bara 2 saker till så är jag klar..Nr 1:  Hämtade min nya dator i torsdag och säger underbart! Njuter till fulla av att det inte tar 10 min att ladda en sida, eller att behöva starta om datorn cirka 15 ggr om dagen som jag behövt göra med min gamla det senaste halvåret. Saknar såklart min rosa lilla vän men samtidigt är jag mycket nöjd med denna nya.

Och nr 2: Tycker ni är tråkiga som aldrig kommenterar. Inte menat till er som lämnar avtryck nångång ibland men ni är väldigt få i jämnförelse med hur många som läser. Kom igen nu, vem är du?



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0