Hemma dag idag

Började dagen med sovmorgon till 8, härligt! Idag ska vi ha en hemma dag jag och Wilde. Är nåt varenda dag hela tiden och då känns det bra att ta lediga dagar ibland.

Igår var vi på BVC, vägning, mätning och vaccin gick bra men läkarundersökningen.... Haha ja jag har då aldrig sett Wilde så envis och inte tycka om nån. Han drog och tryckte bort hans händer, han sparakade honom och han gråt så fort han kom i närheten. Läkaren fick inte lyssna på hjärtat och inte ta på han. Läkaren försökte dessutom muntra upp läget med att hysteriskt vifta med leksaker i ansiktet på han. Inte så lyckat kan lova. Men nu var det gjort iallafall och vi ska inte tillbaka förrens i juli igen. 

Nu ska jag läsa lite i min roliga bok och dricka upp kaffet innan det är dags för bus och stoj. :)


  


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0