Fredag

Idag ska det grejas. Måste förbereda för imorn så det ska städas och fixas, måste även som vanligt tvätta för tvättberget tar ju aldrig slut. Ska ta en promenad ner till Domus sen med, handla mat tills ikväll,posta tradera och ta ut pengar.

Imorn är det dags, kan säga att jag vet inte riktigt hur vi ska få plats men men. Vet inte ens exakt hur många som kommer heller, bra koll där. Men det ska iallafall göras 3 tårtor och dom måste jag göra imorn strax innan alla kommer för har bara en tårtbox och sen har vi litet kylskåp så får nog inte ens plats med 3. Ska ialalfall bli kul med kalas, och att göra tårtorna. Är verkligen inget proffs men jag älskar att göra tårtor.

Annars hade jag nog inte så mycket mer att komma med, ska ta och sätta fart och få lite gjort medans Wilde har morgonmys framför tven och tycker att det är helt okej. :)


Nöjd skitunge som lyckades komma åt och öppna sin sparbössa. (Får väl tillägga att den inte används mer nu utan stoppade pengarna i den med lås istället)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0