Onsdag

Vad ska vi göra av denna dagen tro? Hade tänkt vara hemma och bara ta det lugnt på förmiddagen och sen träffa Sandra för en fika men Sandra är sjuk så nu är frågan om vi inte ska gå till babykul ändå nu på förmiddagen? I eftermiddagen blir det ett pass på Etage5, får se om Emelie kommer med eller om hon är sjuk. Fy för alla dessa baciller och bakterier säger jag bara!

Och jag hade tydligen inte så mycket mer att komma med, eller ja jag skulle väl kunna sitta och tjata om allt egentligen men då skulle detta bli en novell.

Så nu avrundar jag här, ska ta och fixa lite frukost till oss och fundera vidare på vad vi ska hitta på. Och ställer än en gång frågan VEM är alla ni som läser min ganska trista blogg? Och varför? Vill du vara anonym kan du väl ljuga och säga att du heter Berta och så skriver du varför du läser? Okej? :)



Provsitter vid sitt lilla bord, hur sött?


Kommentera
Postat av: Emelie

Fick en sån "vill-ha" känsla när jag fick se bordet + stolarna irl !

Såg så mysigt ut och passar ju jättebra i ett barnrum !



Som vanligt när man frågar vem alla är så är det ingen som svarar och skulle det vara det så är det dom som brukar kommentera..

Lite trist..

Men ja jag läser iaf ;) ;)

2012-02-22 @ 13:29:01
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Annica

Tycker inte din blogg är trist, av en slump fick jag veta att du bloggade och tycker det är kul att läsa om dig och din familj.

2012-02-22 @ 17:34:48
Postat av: Gitsie

Ja att jag läser vet du redan. :)

Men gud, 70% endast kvällar och sen flyta upp? Vilket värdelöst schema. Är så glad att jag inte har en sån anställning, det enda som skiljer det från att gå på timmar är ju att man har lön varje månad. Men detta att ha pressen att jaga timmar hela tiden är uselt. :(

2012-02-23 @ 07:18:53
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ha ha näe inte direkt! Det hade jag nästan räknat ut redan :P

jadå, det löser sig vettu, ska nog få till lite ljus i mitt hus tillslut :))

Kram

2012-02-23 @ 07:23:14
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0