Lördag

Efter en natt som inte var alls rolig med ledsen Wilde som har sovit så dåligt är nu ordningen återställd, ingen mer har blivit sjuk ÄN iallafall, Skrutten är som vanligt igen, busar och äter som en tok. Jag har tvättat, spritat, torkat, spritat och kokat. Sängarna ska bäddas rena och hela huset ska städas här under dagen. Uscha för äckelbakterier. Hoppas nu vi slipper mer sjukdom, fy fan var trött jag är på sjukdommar, dom senaste månaderna har det varit 3 dagars feber, magsjuka, förkylning, förkylning igen och nu magsjuka. Så nu räcker det va?

Förövrigt kan vi lika gärna hoppa denna dagen, kan gå raka vägen till imorn istället då det blir träning med Emelie och dagens uteblivna storhandling. Och ingen mer sjukdom för det vill jag verkligen inte, vi vill gå på Emilias kalas på tisdag. Vill passa på att träna medans jag fortfarande har tid och njuta lite av dom här sista dagarna.



Trött skruttis


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0