Fredag kväll

Det blir inte alltid som man tänker sig, jag kom iallafall iväg och både solade och tränade förut. Blev ännu ett 40 mins pass på crosstrainer och jag höll på att smälta bort. Träffade en gammal saknad arbetskamrat efter passet och fick lite ny energi och en gnutta hopp. Verkligen välbehövligt men mer om det på måndag om det nu skulle ge något! Iväg och hämta mitt lilla hjärta, hem och la han för att sova, när han vaknade skulle jag sätta han i stolen en sväng och då spyr han rätt ut över sej, mej och stolen&golvet. Magsjuka sa jag med en gång till Jessica som jag hade i telefon och visst fan var det så. Stackars lilla älsklingen har sovit och spytt hela eftermiddagen men nu när jag la han för kvällen hade det varit lugnt ett bra tag så hoppas det förblir så. Och hoppas verkligen inte vi får det också, men den risken är ganska stor. Har iallafall tvättat, spritat, tvättat, spritat ja ni fattar. Kan ni gissa hur glad jag är för att jag hade hunnit ta honom ur vagnen förresten? En minut till och det hade varit den som hade blivit dränkt. Plaststolen och golvet är lite mera lätt rengjort.

Nu ska jag avrunda och bege mej in i bokens värd, Änglamakerskan är utläst och rekomederas verkligen. Nu läser jag Varför gråter inte Emma? Älsklingen är och tränar men sen när han kommer hem ska vi ha fredags mys med pizza. Gött ska det bli kan jag lova, har inte ätit pizza på länge.



Kommentera
Postat av: Emelie

Men stackarn ,, massor med kramar till han !



Förresten hade visst misst resultatet av träningen ,, har läst varje dag men måste slarvat den dagen ^^

Kul med resultat och det är bra gjort !!



2012-02-24 @ 19:59:07
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du får en riktigt bra fredag nu. Äntligen helg ju :) Något planerat inför den kanske? :)

2012-02-24 @ 20:17:49
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Åsa

Men ä de inte lite bra att du "flyter" nu?.. För då kan juh planerarna planera in dig i gruppen du vill vara.. Tills du får de andra jobbet..=)

2012-02-25 @ 09:59:07
Postat av: Sandra

Åsa, tyvärr kommer det ändå inte att betyda att jag får vara där jag vill eftersom jag har min placering. Dessutom är flyta inget för mej, jag kan aldrig slappna av och är ständigt stressad. Men jag håller tummarna för att jag ska ha turen att få nåt annat jobb :)

2012-02-25 @ 13:34:10
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0