Dagens shopping

Har haft trevlig hel dag med Emelie&Nova på stan idag, vi kollade in loppisen på medis en sväng. Inte mkt att ha med jag hittade åtminstone 2 leksaker till Wilde för sammanlagt 15:-. Efter en omgång hett vatten och diskmedel var dom som nya igen. :)  Efter loppisen var vi på Lindex och Kappahl och jag roade mig med att göra slut på mina presentkort. Blev en längre topp till mej på Kappahl medans Wilde fick sig både fleeceställ och en bamse tröja. Åtminstone fleece stället var behövligt inför dagis men tröjan var mest bara för att jag hade bestämt mig för att ungen ska ha en bamse tröja ;)




Dagens, varken toppen eller stället gjorde sig vidare bra på bild tyvärr. Stället är mycket mörkare i verkligheten. Och för den delen ser leksakerna jätte pyttiga ut? Hmmpf måste vara nåt fel på fotografen.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0