Onsdag

 
Jag tänkte skriva ett par rader men jaa nu sitter jag här och undrar vad jag skulle skriva? Samma som vanligt förmodligen, har ju som vanligt jobbat dom senaste dagarna. Igår kväll blev det en tur till bowlinghallen för god mat och bowling för oss AO/SO tillsammans med Kommunal. Det var trevligt de :)
 
Idag var det jobb som följdes av ingenting. Skönt att inte göra nåt speciellt också.
 
Imorn ska det jobbas en kortis och sen skulle vi igentligen ha träffat Jessica och kidsen för lite julmys men stackars liten Liam är sjuk. Istället blir det fika på Holgers och span på stan med Emelie, de är trevligt de med :), och jag tänkte även hitta nån julkapp så man får lite mer klart. Resten får bli klart på lördag, ute i tid ja jag veeet.....
 
Längtar förövrigt till helgen, vara ledig, åka till Karlstad, julstöka och njuta av att vara ledig.
 
Detta lilla lyxiga paket fick jag från Stylebox idag, diverse prover, en förpackning tuggummi, Geisha och glitter&stjärnor. Det var en överraskning, fick ett sånt paket för länge sen men trodde det var engångs grej men nu fick jag igen :) Tack Stylebox!
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0