Otäckt

 
Inatt var jag med om något riktigt otäckt, vaknade av att jag inte kunde få luft/andas. Aldrig varit med om nåt sånt förut, kommer inte ihåg nu exakt vad som hände men fy satan vad rädd jag var och vilken panik känsla jag hade inatt. Hoppas det aldrig blir så igen, väldigt glad att jag inte var ensam hemma inatt. Nån som har nån förklaring? Eller varit med om nåt liknande?
 
Idag har det iallafall jobbats ett pass 7-16 och efter jobbet var vi och storhandlade. Imorn är det jobb som gäller igen och efter jobbet imorn ska jag inte göra ett skit och det ser jag framemot! :)
 
Nu ska jag ta hand om lite tvätt, gå in och betala räkningar. Sen får vi se om det blir sängen eller om tvn bjuder på nåt sevärt så man har anledning att sitta uppe en stund.
 

Kommentera
Postat av: E

Låter som du fått en panikångestattack...är jättevanligt och många får det någon gång i livet. Är obehagligt men inget farligt.

2012-08-29 @ 12:33:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0