Frånvaro

 
Nu var det ett tag sen sist, har inte haft ro att sätta mej och skriva nåt. Fullt upp med annat hela tiden. Har det hänt nåt sen sist då?
 
I lördags var vi i Hassleparken, ännu en lyckad utekväll blev det. Förfest här hemma, härligt folk och bra väder.
 
Söndagen var bara en dryg dag och ganska händelselös.
 
Måndagen regnade bort, men visst finns inget dåligt väder? Jag och Emelie tillbringade ett par blöta timmar i furuskog. Köpte mej även ett par nya converse i måndags, bruna light i läder. Asnöjd!
 
I tisdags var det ganska lugnt, gjorde inte ett dugg på förmiddagen och på eftermiddagen kom Stephanie och Elias, blev ut i regnet igen fast bara här på gården så barnen fick härja av sig lite.
 
Igår var det onsdag, ett par timmar tillbringades hemma hos Wildes farmor och farfar där även faster och kusin befann sig. På kvällen hade jag tw demo hemma hos en goa Sofia. Köpte mej en höst jacka igår på köp och sälj sidan, det var nog ett årets bästa köp. Precis en sån jacka jag velat ha dom senaste åren men inte hittat nånstans, igår fick jag den, den passade perfekt, var i jättebra skick och kostade 40:-!! :)  Tummen upp för köp och sälj!
 
Idag är det torsdag, egentligen skulle vi ha rullat mot norge och tusenfryd idag men den turen är framflyttad tills nästa fredag så istället ska vi roa oss kungligt med att röja upp i källaren. Yeaj! Men lika bra att passa på, Wilde tar en tur till faster Ewa medans vi grejar här så då går det undan.
 
Förövrigt går tiden alldeles för fort, 1 vecka och 3 dagar semester kvar. Jag vill inte, tycker tiden går alldeles för fort.
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0