Tung i huvudet


Dagen har varit helt okej, inte känt mej helt 100 men väl 95. Jobbat, grejat och hunnit med en tur ut till Hög och Emelie&Nova. Men nu kommer det tillbaka, huvudvärken, fryser, ont i hals&kropp. Skrutten hade inte alls varit bra på dagis idag, ledsen, inte ätit och varit jättehängig. Var en blek och tagen liten kille som jag hämtade med han piggade på sig efter lite välling och förutom att han varit trött/övertrött under resten av dagen har även han varit okej ända fram tills kvällen kom. Då var åter igen hängig och slö. Känns som en jävla never ending story detta, inte för min del kanske men för lilla hjärtat som knappt hinner bli frisk innan han blir sämre.

Imorn väntar ännu en pluttig jobb dag, känns som det blivit några såna nu men men så fick det bli denna veckan. Dels för att det är kvällsvecka och då kan inte jag jobba några kvällar. Och så hade jag både tatueringstiden bokad + att imorn ska jag till sjukan för att kolla blodtryck annars får jag inget nytt recept på p-piller. Jättebra att dom håller koll på en men jag grömsar mej lite för att jag kunde fått mera jobb timmar. Jaja jag får ta igen det senare. Nu väntar inga direkt inbokade saker förutom helgen sen är det lugnt ett tag fram över. Och på tal om helgen får vi verkligen hoppas att jag mår bra tills dess. Men det är ju bara tisdag så :)

Nu ska jag slänga ihop nån mat, lutar åt en sallad. Kändes alldeles lagomt avancerat. Sen ska vi se om jag håller mej vaken till Desperate. Igår slocknade jag 20,15. Det senaste har jag inte orkat hålla mej vaken till ett enda av mina favoritprogram men när jag somnar ifrån Familjen Annorlunda som går en timme tidigare än alla andra program är det ILLA!  

 


Kommentera
Postat av: Emelie

Hehe jadå det är lugnt har sett värre ut ;)



Men åh ja absolut det tycker jag låter som en kanon ide! :)



Tack själv!! Är lika trevligt varje gång och nu när det inte blir så ofta så tar man ännu mer vara på varje tillfälle :)

2012-04-03 @ 21:28:39
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0