Torsdags surr


Igår styrde vi mot karlstad efter jobbet, raka vägen till Lager157 när vi kom dit. Vet ni vad? Jag var inte vidare imponerad, hade trott att det skulle vara lite som att komma till himmelen men nä det kändes som att kliva in i deras webbshop. Inte mkt nytt att se inte men är ändå sjukt nöjd med att det kommer finnas i närheten hädanefter. Så smidigt när det ska handlas regnkläder, funktionskläder m.m till Wilde och även till mej själv såklart! :) Kommer bli fler turer dit kan jag lova. Vad köpte vi igår då? En SVEA munkjacka och 3 par hipsters till mej och en Depalma tröja till hjärtat. Plutten fick ingenting han men det kommer som sagt att handlas mycket till honom där i framtiden. :) Resten av turen fortsatte sen till Biltema och Ikea, inga märkvärdiga inköp gjordes där.

Idag jobbades det en kort tur och efter det tog jag promenaden till Dagis och sen hem, fuskstädade lite och sen kom Jessica och kidsen förbi. Alltid lika trevligt när dom kommer :) Nu sitter jag nyduschad och uppkrupen i soffan, nya tröjan, mjukisarna och raggisarna är på och jag är trött som få. Imorn väntar en ledig dag med fullt upp, förmiddagen ska tillbringas med Emelie och Nova, jag ska hämta paket från Lindex, shoppa loss på bolaget och apoteket. Leta efter en födelsedagspresent till stora Nova och så ska det käkas lunch nånstans. Härliga dag! Sen ska det laddas upp för kvällen. Hoppas på en kväll med massa skratt och trevliga tjejer. Känner väl knappt nån men vad gör det? Kul att träffa nytt folk också.

På lördag ska det laddas om för jobb, lång helg är det med så det kommer att jobbas med helgbetalt ända tills tisdag. Eller jag på tisdag också då såklart. Alltid bra med extra ören ;) Förövrigt tycker jag att fk är sega, fortfarande inte fått pengarna sen jag vabbade i mars. Huh med den farten får vi verkligen hoppas att plutten ska hålla sig frisk nu ;)

Nej nu ska jag avrunda här, inte så mycket mer att säga och känner väl att jag för det mesta säger samma sak tre gånger eller mer i mina inlägg. Men men ni kommer ju tillbaka så ändå så.. :)



1008339-Svea hood navy
Min nya tröja


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0