Lördag kväll


Idag har varit en fin dag, i förmiddags var vi en sväng till Glava och hämtade ett oljetråg till 65an. Sen var vi och handlade en sväng innan älsklingen drog till garaget, gissa om jag längtar tills 65 an är klar? :) Ut och gliiiiida! Jag och plutten har roat oss med att koka köttsoppa och plantera lite grönt vi. Eller ja han åt morot och kollade på medans jag gjorde allt jobb. Soppan kokade i mer än två timmar, köttet blir så gott då men soppan i sej fick väl inte mer än godkänt. Matlagning är inte min grej, sist när älsklingen gjorde köttsoppa var det den utan tvekan godaste soppa jag någonsin ätit och det var den goda soppan jag var sugen på. Inte denna tråkiga inte vidare speciella. Jaja mätt i magen är jag i vilket fall som helst.

Laddar för ett arbetspass 07,00- 13,00 17,15-22,15 imorn, härligt! Ja eller inte ;) Men det är tid och det är helg betalt så. Dessutom har jag ju varit ledig idag och sen kommer måndagen med ledigt igen, dagis stängt och BVC var det som gällde då. Spännade att se vad mycket Wilde växt sen sist, tror han dragit iväg ganska bra på längden.  

Nä tror inte jag hade så mycket nytt att komma med va? Trött som få men det var inget ovanligt och bihåleinflammationen hänger i. Skitgrej! Diklofenak lindrar för stunden men det tar inte bort det, bara hålla tummarna för att det inte blir sämre. Vägrar att vara hemma mer och vägrar ännu mera att ta en karens dag igen.






 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0