Lördag kväll


Skumt känns precis som de skulle vara söndag.

Inatt har jag haft den värsta arbetsdagen någonsin, tror aldrig vi haft det så stressigt någonsin. Och brått och rörigt. När klockan ringde imorse kan jag lova att jag inte hade ett dugg med lust att kliva upp och gå till jobbet, fasiken hade ju slitit hela natten redan och var skitstressad! Kunde jag inte fått vara ledig inatt liksom? Haha! Tur att inte dagen var lika hemsk som drömmen, då hade jag förmodligen varit gråhårig vid denna tidpunkten. ;)

Nu sitter jag iallafall uppkrupen i soffan, i tystnaden och bara är. Har nyss skrapat ihop ett kort till morgondagen, helt klart nöjd med resultatet. Imorgon hade jag ju först tänkt jobba men blev bortglömd, sa att jag kunde jobba ändå iallafall om det skulle dyka upp nåt bara jag fick veta i tid men nu har velmaja ändrat sig igen. Så istället för att sitta hemma ledig och vänta på eventuellt får jobba har jag planerat upp hela min dag istället. Hemmet ska få några timmar på förmiddagen, älsklingen ska få en väl förtjänt sovmorgon, mitt på dagen åker jag och Wilde till Emelie och säger grattis och tillbringar lite tid med dom och sen på eftermiddagen ska syster få komma hit och fixa utväxten i mitt hår så jag är snygg tills på fredag. Åh som jag längtar till på fredag! Ska bli riktigt kul med tjejkväll. :)

Beställde förresten nya mascaror förut, bäst det så jag inte riskerar att behöva gå ut osminkad på fredag. Blev två stycken denna gången, en från Boots n7 eller vad det nu heter. Nån som vet om dom brukar vara bra? Sen valde jag ett säkert kort, Max factor masterpiece. Sists gång jag var vågad och tog nåt nytt gick det ju åt skogen, då köptes en Max factor false lash effect och den kan jag inte rekomendera. Borsten var så stor att det inte ens gick att måla hela fransraden eller undre fransarna. Fast det kanske är mej det är fel på och inte borsten det vet jag ju inte, för nån måste tycka att den är bra eftersom den funnits ett tag att köpa.

Nej nu ska jag avrunda här, avslutar såklart med kort på den sötaste.



Kvällsmys ♥


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0