God morgon


Skön morgon, jag vaknade först och fick ligga och vänta på att Wilde skulle vakna. Underbart att vakna av sig själv man känner sig så mycket piggare då. Vädret är grått och trist men det gör inte så mycket, dagen blir bra ändå.

Städning och tvätt står först på schemat, så skönt att ha det gjort. Sen som sagt en tur till Emelie och senare i eftermiddag får syster komma hit, påminner mej själv om att ringa och säga det till henne också. ;)

Igår kväll roade jag mej med ännu lite mera www shopping, nånting tokigt eller allldeles kanske jättebra beställdes och jag återkommer med vad om det fungerar och resultat då. MEN nu är det nog dags att nån tar ifrån mej datorn ett tag, blir dyrt detta haha.

Förövrigt borde vi verkligen försöka och ta oss iväg till Karlstad nån dag, måste hämta den nya suffletten till Wildes vagn och gå in på Ikea och köpa nya lampor till köket, till kökskåpet och lilla toan. Kanske skulle se om inte jag ska smita iväg på fredag förmiddag när jag ändå har tagit ledigt? Känns dumt att inte ha hämtat suffletten, dom ringde om den innan påsk men det har varit nåt ivägen hela tiden för att åka, jobb, påsk, sjukdom, billöshet och pengar. 

Nej nu ska jag ta och svänga ihop lite frukost, det får bli rostade smörgåsar, iskall mjölk och kaffe. Mums!


  

Kommentera
Postat av: Emelie

Nej förstår det !

Brukar vara så när en sak händer så händer allt!

Enda possitiva är när allt lugnar ner sig igen.



Jo det med medicinerna kommer försvinna när jag haft dom ett tag, när kroppen vant sig vid "giftet"..

Tror tyvärr inte värst mkt på att dom kommer göra det dom ska, men men vi får se :)

2012-04-22 @ 21:18:35
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter bra det :)

Men vi syns på torsdag hoppas jag? :)

2012-04-23 @ 17:27:01
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0