God kväll måndag


Jag är trött, tänkte inte ens hoppa in här men så kunde jag ändå inte låta bli. Har varit en fiiin dag idag, i förmiddags fick bilen på sig sommarsulorna. Härligt härligt! Nu blir det både tystare och liite med betoning på lite billigare att åka, dessutom har mina vinterdäck läckt lite luft så har behövt fyllas på 1-2 ggr veckan. Skönt att slippa det nu. Efter däckbytet var det raka vägen till BVC, jisses liten har växt 3,5 cm på knappt 3 månader. Vem sa att dom stannade upp i växten efter ett tag? Inte lyssnade Wilde på den iallafall och det är inte konstigt att även storlek 86 i vissa fall börjar att bli kort i benen. Våran långa fina fröken, jepp för en fröken var han visst idag med. Annars såg allt bra ut, frisk och fin. Skönt att höra.

Efter BVC styrdes bilen mot Hög och Emelie&Nova. In till stan, fixade lite ärenden såsom apotek (tar tillbaka det där om att bihåleinflammationen var på bättringsvägen) och bank sen kollade vi affärer. Vet ni hur mycket fint det finns som jag vill ha till Wilde eller? Vår, sommar, grönt och bamse. Åh vad jag vill ha massa pengar nu! Men åh vad det egentligen är mej själv jag borde lägga pengarna på, men hur kul är det liksom? Nej precis. Dessutom får man så mycket mera barnkläder för pengarna. Jahapp nu avvek jag visst, ja hursomhelst. Kikade i affärer och så blev det en fika innan vi gick till Ica, handlade och sen bar det av hemåt. Väl hemma var Wilde så trött men när det var dags att sova så hade han tusen andra saker att göra, stöllonge! 1½ timme tog nattningen, pjuh. Men glad var han hela tiden så för den sakens skull var det inte jobbigt. Dock kände jag mej stressad, skulle duscha och greja sen höll jag halvt på att svälta ihjäl.  

Men nu så, nu är magen mätt, matlådor är fixade till både mej och hjärtat,  jag har duschat och ska snart bege mej in i bokens värld. Fortsättningen på den jättebraiga boken från förra veckan landade i brevlådan idag och jag har längtat efter den hela dagen.

Avslutar med en massa bilder på det finaste vi har.



Landade en ny snutte ifrån Libero i brevlådan idag, måste testas tycker Wilde men den fick knappt godkänt. Ska såklart vara den gamla vanliga :)



Såhär ser Wilde ut när han ropar på Paaappa. Men pappa hörde visst inte Wilde, rösten räckte inte ända till Karossen.


Tillslut så... Fina fina lilla hjärtat.


Kommentera
Postat av: Jenny

Hej,
Ramlade in på din blogg via bilden på snitten fr Libero.
Har du kvar den? Om kan jag få köpa den av dig. Fick en och min son vägrar släppa den, kan vara bra att ha två. Finns på min mail :)

2014-11-18 @ 23:27:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0