Gäsp och god morgon


Det borde vara olagligt att gå upp före tuppen men för att få bilen fanns inget annat alternativ idag så klockan 04,50 ringde klockan. Gäsp! Men det gick förvånande lätt att gå upp och inga problem att smygväcka Wilde heller. Älsklingen är körd till jobbet, vi har ätit frukost och har nu nästan en timme till övers. Ska göra oss iordning också men det tar max 30 min det. 

Jag har med all säkerhet fått bihåleinflammation, lovar att det inte är ett dugg skönt. Vaknade med det igår morse och det hängde i hela dagen igår, hade hoppats på att det skulle ha lättat tills idag men inte det inte. Snarare ännu lite sämre idag. Ömmar och spänner mellan ögonen och ut mot ögonbrynen. Sist jag hade det var jag jättedålig och det vill jag inte bli denna gången. Hoppas det ska gå bra att jobba iallafall, värst är det när jag böjer mej så får väl se till att ha huvudet på skaft idag ;) Inte fasiken hjälper det med panodil heller, knaprade en halv karta igår utan nån som helst lindring. 

Jaja jobba var det idag iallafall, jobbar 7-13 i Norelund. Sen får det bli att hämta skrutteunge på dagis, åka till apoteket och till nån affär och handla fika. Hämta älsklingen och sen senare kommer Jessica och barnen hit. :) 

Håller tummarna för att min bränslpump kommer idag med för imorn behöver jag verkligen ha egen bil. :S 

 



 

Kommentera
Postat av: Emelie

Ja det får du göra :)



Åh men ja det vill vi absolut :)

Har inget planerat den dagen alls:)



Usch krya på sig och hoppas det ger med sig!

Är det penicillin som gäller annars ?

2012-04-11 @ 12:15:13
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe ja hon var överlycklig kan jag lova.

Inte jag lika lycklig men ibland måste dom få grisa lite med ;)



Ser fram emot det !

Såg föresten att bilen går igen, skönt!!

2012-04-12 @ 21:46:42
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0