Fredag


Sovmorgon till 6,15 gäsp. Härligt härligt med kunde absolut varit värre med tanke på att han somnade vid 5 igår så. Jag hade dessutom vaknat innan men hade väl egentligen tänkt sova om igen så är inte farligt trött. :)

Nu är vi iallafall uppe och vakna, ska snart fixa frukost. Ingen träff med Emelie och Nova idag tyvärr för skruttan har feber så dom blir hemma. Lite tråkigt men kan inte släpa med dom små hursomhelst om dom inte är bra så. En tur till stan blir det i vilket fall som helst, tänk vad det hade underlätta att ha min bil idag? Har femtielva saker jag behöver göra egentligen men kan lova att det finns inga oanade packmöjligheter under scootern såsom under crescenten så jag får vara nöjd med att bara fixa lite. :)

Förörvrigt är jag verkligen förkyld igen, har jätteont i halsen, täppt och ont i huvudet. Orka att inte ens hinna bli frisk innan det är dags igen, efter 3 veckor med förkylning och mer än en veckas bihåleinflammation i den så tyckte jag att förtjänade att få vara helt frisk iallafall en dag eller 2 men icke. Jaja sålänge jag slipper få feber så är det ju inte så att man behöver stanna hemma men skulle ju vara kul att få känna sig helt pigg också. :( Men idag låtsas vi inte om det utan jag kan fortsätta vara inte pigg imorn igen.


Nej nu ska jag fixa lite frukost till mej och plutten, en kopp kaffe ska bli riktigt gott.  



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0