Tisdag

Idag har det jobbats i min "hemmagrupp", en bra dag att rulla runt på en cykel men känner mej inte så hemma där, för trots att det är min placerings grupp var detta min tredje tur där på 2 månader. Och den sista för nu har jag bara 4 eller 5 turer i Kila kvar innan jag slutar och återgår till att vara föräldraledig. Och på tal om det ska det bli underbart att vara ledig igen, saknar det jättemycket.

Imorn ska vi försöka komma iväg på babykul, skrutten har inte blivit något sjukare och hostar&nyser inte så farligt mycket längre så ska nog inte vara någon fara. Håller tummarna för att det inte blir nåt mer. :)
Och efter det ska jag ut till Malin och få min tupperware väska och en genomgång. Ingen som är lite nyfiken på att ha en träff? =)

Igår åkte vi till Karlstad och handlade. Var på Ikea och köpte plastlådor, leksakslådor, hyllor till biorum och vårat sovrum. Kommer bli så fint minsann! Sen var vi en svängom HM och sen den traditionella storhandlingen på ica.


Skrutten fick en mysig heldress av sin pappa igår, och av pampers fick han en gullig badrock=)

 

 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0